×

Historie hledání

Obchodné podmienky internetového obchodu www.apautodíly.sk

tieto obchodné podmienky platia pre nákup v internetovom obchode www.apautodily.sk

sídlo spoločnosti

AP AUTODÍLY s. r. o.
Jandáskova 1979 / 24 a
621 00  Brno – Řečkovice

IČO : 05090237
DIČ : CZ05090237
Bankovní spojení CZK : 2200997684 / 2010
Bankovní spojení EUR : 2201696592 / 2010

Dátum zápisu do OR 17. mája 2016, spis vedený u KR v Ostrave, oddiel C, vložka 66218, výška základného imania 10.000 Kč

Prevádzkareň, kamenná predajňa a sklad

AP AUTODÍLY s. r. o.
Jandáskova 1979 / 24 a
621 00  Brno – Řečkovice

obchodné podmienky bližšie vymedzujú a upresňujú práva a povinnosti predávajúceho, ktorým je spoločnosť AP AUTODÍLY s. r. o, IČO: 05090237, so sídlom Jandáskova 1979 / 24a, 621 00 Brno - Řečkovice, zapísaná v obchodnom registri, vedenom Krajským súdom v Ostrave oddiel C, vložka 66218 a kupujúceho (zákazník, spotrebiteľ) pri nákupe v internetovom obchode www.apautodily.sk

Obchodné podmienky vymedzujú a upresňujú práva a povinnosti medzi predávajúcim a kupujúcim. Všetky zmluvné vzťahy sú uzavreté v súlade s právnym poriadkom Slovenskej republiky. Ak je zmluvnou stranou spotrebiteľ, riadia sa vzťahy neupravené obchodnými podmienkami Občianskym zákonníkom (č. 40/1964 Zb.) A zákonom o ochrane spotrebiteľa (č. 634/1992 Zb.). Ak je zmluvnou stranou nie spotrebiteľ, riadia sa vzťahy neupravené obchodnými podmienkami obchodným zákonníkom, (č 513/1991 Zb.),Všetko v znení neskorších právnych predpisov.

Ustanovenia odlišné od obchodných podmienok je možné dojednať v kúpnej zmluve. Odlišné dojednania v kúpnej zmluve majú prednosť pred ustanoveniami obchodných podmienok.

Znenie obchodných podmienok môže predávajúci meniť či doplňovať. Týmto ustanovením nie sú dotknuté práva a povinnosti vznikajúce po dobu účinnosti predchádzajúceho znenia obchodných podmienok.

 

Vymedzenie pojmov

Spotrebiteľská zmluva

zmluva kúpna, o dielo, prípadne iné zmluvy, ak zmluvnými stranami sú na jednej strane spotrebiteľ a na druhej strane dodávateľ resp. predávajúci.

Dodávateľ / Predávajúci

predávajúci je obchodná spoločnosť AP AUTODÍLY s. r. o, IČO: 05090237, so sídlom Jandáskova 1979 / 24a, 621 00 Brno - Řečkovice, zapísaná v obchodnom registri, zapísaná v obchodnom registri, vedenom Krajským súdom v Ostrave oddiel C, vložka 66218. AP AUTODÍLY s. r. o je osoba, ktorá pri uzatváraní a plnení zmluvy koná v rámci svojej obchodnej alebo inej podnikateľskej činnosti. Je to podnikateľ, ktorý priamo alebo prostredníctvom iných podnikateľov dodáva kupujúcemu výrobky alebo poskytuje služby na internetovej adrese www.apautodily.sk

Kupujúci / Spotrebiteľ

je osoba, ktorá pri uzatváraní a plnení zmluvy nejedná v rámci svojej obchodnej alebo inej podnikateľskej činnosti. Je to fyzická, ktorá nakupuje výrobky alebo užíva služby za iným účelom ako pre podnikanie s týmito výrobkami alebo službami. Kupujúci / nie spotrebiteľ Je osoba, ktorá pri uzatváraní a plnení zmluvy koná v rámci svojej obchodnej alebo inej podnikateľskej činnosti.

 

Kúpna zmluva

všetka prezentácia tovaru umiestnená vo webovom rozhraní obchodu je informatívneho charakteru a predávajúci nie je povinný uzatvoriť kúpnu zmluvu ohľadom tohto tovaru. Ustanovenie § 1732 ods. 2 Občianskeho zákonníka sa nepoužije.

Webové rozhranie obchodu obsahuje informácie o tovare, a to vrátane uvedenia cien jednotlivého tovaru. Ceny tovaru sú uvedené vrátane dane z pridanej hodnoty a všetkých súvisiacich poplatkov. Ceny tovaru zostávajú v platnosti po dobu, kedy sú zobrazované vo webovom rozhraní obchodu. Týmto ustanovením nie je obmedzená možnosť predávajúceho uzatvoriť kúpnu zmluvu za individuálne dohodnutých podmienok.

Webové rozhranie obchodu obsahuje aj informácie o nákladoch spojených s balením a dodaním tovaru. Informácie o nákladoch spojených s balením a dodaním tovaru uvedené vo webovom rozhraní obchodu platí len v prípadoch, keď je tovar doručovaný v rámci územia Slovenskej republiky.

Pre objednanie tovaru vyplní kupujúci objednávkový formulár vo webovom rozhraní obchodu. Objednávkový formulár obsahuje najmä tieto informácie:

  1. objednávanom tovaru ( objednávaný tovar "vloží" kupujúci do elektronického nákupného košíka webového rozhrania obchodu )
  2. spôsobe úhrady kúpnej ceny tovaru, údaje o požadovanom spôsobe doručenia objednávaného tovaru
  3. informácie o nákladoch spojených s dodaním tovaru ( ďalej spoločne len ako "objednávka" )

Pred zaslaním objednávky predávajúcemu je kupujúcemu umožnené skontrolovať a meniť údaje, ktoré do objednávky kupujúci vložil, a to aj s ohľadom na možnosť kupujúceho zisťovať a opravovať chyby vzniknuté pri zadávaní dát do objednávky. Objednávku odošle kupujúci predávajúcemu kliknutím na tlačidlo "odoslať objednávku". Údaje uvedené v objednávke sú predávajúcim považované za správne. Predávajúci bezodkladne po obdržaní objednávky toto obdržaní kupujúcemu potvrdí elektronickou poštou, a to na adresu elektronickej pošty kupujúceho uvedenú v používateľskom rozhraní či v objednávke ( ďalej len "elektronická adresa kupujúceho" )

Predávajúci je vždy oprávnený v závislosti na charaktere objednávky (množstvo tovaru, výška kúpnej ceny, predpokladané náklady na dopravu) požiadať kupujúceho o dodatočné potvrdenie objednávky ( napríklad písomne ​​či telefonicky ).

Zmluvný vzťah medzi predávajúcim a kupujúcim vzniká doručením prijatia objednávky (akceptáciou), ktorá je predávajúcim zaslané kupujúcemu elektronickou poštou, a to na adresu elektronickej pošty kupujúceho.

Ak nie je kupujúcim spotrebiteľ, návrhom na uzavretie kúpnej zmluvy je odoslaná objednávka tovaru kupujúcim a samotná kúpna zmluva je uzatvorená momentom doručenia záväzného súhlasu predávajúceho kupujúcemu s týmto jeho návrhom.

Kupujúci súhlasí s použitím komunikačných prostriedkov na diaľku pri uzatváraní kúpnej zmluvy. Náklady vzniknuté kupujúcemu pri použití komunikačných prostriedkov na diaľku v súvislosti s uzatvorením kúpnej zmluvy ( náklady na internetové pripojenie, náklady na telefónne hovory ) si hradí kupujúci sám, pričom tieto náklady sa nelíši od základnej sadzby. 

Uzatvorením kúpnej zmluvy kupujúci potvrdzuje, že sa zoznámil s týmito obchodnými podmienkami, vrátane reklamačného poriadku, a že s nimi súhlasí. Na tieto obchodné podmienky a reklamačný poriadok je kupujúci dostatočným spôsobom pred vlastným uskutočnením objednávky upozornený a má možnosť sa s nimi zoznámiť.

Beh lehoty na vybavenie reklamácií je pozastavený v prípade, že predávajúci neobdržal všetky podklady potrebné pre vybavenie reklamácie ( časti tovaru, iných podkladov a pod. ). Predávajúci je povinný si vyžiadať doplnenie podkladov od kupujúceho v najkratšej možnej dobe. Lehota je od tohto dátumu pozastavená až do dodania vyžiadaných podkladov kupujúcim

Predávajúci si okrem iného vyhradzuje právo zrušiť objednávku alebo jej časť pred uzavretím kúpnej zmluvy, na základe dohody s kupujúcim, v týchto prípadoch: tovar sa už nevyrába alebo nedodáva alebo sa výrazným spôsobom zmenila cena dodávateľa tovaru. V prípade, že Kupujúci zaplatil už časť alebo celú sumu kúpnej ceny, bude mu táto čiastka prevedená späť na jeho účet alebo adresu a k uzatvoreniu Kúpnej zmluvy nedôjde

Na darčeky, ktoré sú poskytované úplne zadarmo, nie je možné uplatňovať akékoľvek práva spotrebiteľa. Takýto tovar spĺňa podmienky Darovacia zmluvy a všetky normy podľa platnej legislatívy SR.

 

Doprava

Doprava nami ponúkaných výrobkov nie je zakalkulované v cene výrobku, pretože snahou našej firmy je ponúknuť kvalitný tovar za rozumnú cenu bez zbytočného navýšenia ceny výrobku. Cenu za dopravu zistíte tu. Pri nákupe nad 200 Eur ponúkame pri online platbe dopravu zadarmo. Vzhľadom k charakteru tovaru Vám môže bytov vybraných výrobkov účtované balné. 

Spôsoby dopravy

Osobný odber na predajni : tento spôsob dopravy je vždy zadarmo a nespornou výhodou je časová nezávislosť na doručovateľovi. Zákazníka kontaktujeme telefonicky akonáhle je tovar pripravený na predajni k odberu.

Dodanie tovaru na adresu : pre prepravu zásielok na území ČR a SR je využívaná prepravná služba. Prepravnú službu zvolíme podľa veľkosti, charakteru a váhy Vášho balíka, adresa dodania môže byť iná ako fakturačná. Tovar je dodávaný najneskôr do 48 hodín od odoslania zásielky v pracovných dňoch od 8:00 - 18:00 hod. O dodanie Vás informujeme vždy vopred pomocou e-mailu, navyše prepravca informuje zákazníkov pomocou SMS, prípadne telefonicky o dovoze tovaru, vždy pred dodaním. Súčasťou štandardného doručenie nie je dodanie do bytu, vodič pomáha so zložením. Odporúčame pred prevzatím tovaru, aby bolo správne skontrolované, či je obal aj výrobok neporušený, v prípade akejkoľvek nezrovnalosti, tovar nepreberajte a zistené nezrovnalosti uveďte do prepravného listu prepravcu.

Vyzdvihnutie na odbernom mieste : tovar bude doručený na vybrané výdajné miesto, kde si ich môžete vyzdvihnúť po dobu 6 dní. Pozor - Výdajné miesta neprijímajú balíky ťažšie ako 10Kg. Pre balíky o väčšej hmotnosti použite doručenie na adresu.

Preprava a dodanie tovaru

v prípade, že je spôsob dopravy dohodnutý na základe osobitného požiadavky kupujúceho, nesie kupujúci riziko a prípadné dodatočné náklady spojené s týmto spôsobom dopravy

Ak je predávajúci podľa kúpnej zmluvy povinný dodať tovar na miesto určené kupujúcim v objednávke, je kupujúci povinný prevziať tovar pri dodaní

V prípade, že je z dôvodov na strane kupujúceho nutné tovar doručovať opakovane alebo iným spôsobom, než bolo uvedené v objednávke, je kupujúci povinný uhradiť náklady spojené s opakovaným doručovaním tovaru, resp. náklady spojené s iným spôsobom doručenia

Pri prevzatí tovaru od prepravcu je kupujúci povinný skontrolovať neporušenosť obalov tovaru av prípade akýchkoľvek závad toto bezodkladne oznámiť prepravcovi. V prípade zistenia porušenia obalu svedčiaceho o neoprávnenom vniknutí do zásielky nemusí kupujúci zásielku od prepravcu prevziať

Ďalšie práva a povinnosti strán pri preprave tovaru môžu upraviť osobitné dodacie podmienky predávajúceho, ak sú predávajúcim vydané

 

Postup pri prevzatí tovaru pre kupujúceho, ktorý nie je spotrebiteľom

pri dovoze tovaru si skontrolujte stav obalu prevziať tovar, v prípade poškodenia obalu, si tovar ihneď rozbaľte pred vodičom. V prípade, že bude obal nepoškodený, tovar bez omeškania prevezmite. Po prevzatí je však nutné tovar do 24 hodín rozbaliť a skontrolovať stav, na neskoršie reklamácie spôsobené prepravou nebude braný ohľad!

Postup pri prevzatí tovaru pre kupujúceho, ktorý je spotrebiteľom

pri prevzatí tovaru kupujúcim spotrebiteľom je mu odporúča, aby takisto urobil kontrolu doručenej zásielky a to najmä, či - ak nie je poškodená či ak nebolo porušené jej originálne balenie. V prípade doručenia poškodenej zásielky nie je spotrebiteľ povinný takúto zásielku prijímať a má nárok na dodanie novej bezchybnej zásielky. Spotrebiteľovi sa odporúča v prípade dodania poškodenej zásielky alebo v prípade porušenia jej originálneho balenia túto skutočnosť uviesť do dokladu o prevzatí a bezodkladne informovať predávajúceho. Minimálne tak predíde prípadným komplikáciám s následnou reklamáciou zásielky tovaru, ktorý nie je v súlade s kúpnou zmluvou.

 

Ceny výrobkov a spôsob platby

doprava nami ponúkaných výrobkov nie je zakalkulované v cene výrobku, pretože snahou našej firmy je ponúknuť kvalitný tovar za rozumnú cenu bez zbytočného navýšenia ceny výrobku. Cenu za dopravu zistíte  tu. Pri nákupe nad 200 Eur ponúkame pri online platbe dopravu zadarmo. Vzhľadom k charakteru tovaru Vám môže bytov vybraných výrobkov účtované balné.

Hotovosť / Dobierka : v hotovosti je možné tovar uhradiť pri osobnom vyzdvihnutí tovaru na predajni. Dobierkou je možné tovar uhradiť pri preberaní tovaru od doručovateľa - tovar hradíte v hotovosti vodičovi dopravnej spoločnosti alebo poštovému doručovateľovi. Vždy si prosím pripravte potrebný obnos, urýchlite tým predanie zásielky.

Platba kartou vopred : pohodlným a bezpečným spôsobom bezhotovostnej platby je použitie internetových platobných kariet MasterCard a VISA. Táto platobná metóda je zadarmo. Všetky údaje o platbách sú odovzdávané zabezpečenou cestou a AP AUTODÍLY s. r. o. Ako obchodník k nim nemám prístup, ani ich nikde neukladá. Pri osobnom odbere tovaru, je nutné predložiť doklad totožnosti.

Bankovým prevodom : jednoducho, rýchlo a bezpečne zaplatíte vďaka online platobnému systému. Vaša platba bude na náš účet pripísaná behom pár minút. Táto platobná metóda je zadarmo.

Zálohová faktúra : u niektorých dielov, ktoré nemáme skladom a sú na objednávku môže byť vyžadovaná zálohová platba vopred, v tomto prípade začína plynúť termín dodania, ktorý je uvedený u Vami objednaného tovaru až prijatím platby na náš účet. O prijatí platby na Ureta Vás budeme informaovat e-mailom.

Spoločne s kúpnou cenou je kupujúci povinný zaplatiť predávajúcemu aj náklady spojené s balením a dodaním tovaru v dohodnutej výške. Ak nie je uvedené vyslovene inak, rozumie sa ďalej kúpnou cenou aj náklady spojené s dodaním tovaru.

V prípade bezhotovostnej platby je kupujúci povinný uhrádzať kúpnu cenu tovaru spolu s uvedením variabilného symbolu platby. V prípade bezhotovostnej platby je záväzok kupujúceho uhradiť kúpnu cenu splnený okamihom pripísania príslušnej čiastky na účet predávajúceho.

V prípade zálohovej platby alebo platby bankovým prevodom je kupujúci povinný uhrádzať kúpnu cenu tovaru spolu s uvedením variabilného symbolu platby. V prípade bezhotovostnej platby je záväzok kupujúceho uhradiť kúpnu cenu splnený okamihom pripísania príslušnej čiastky na účet predávajúceho. Termín dodania začína plynúť dňom pripísania čiastky na účet.

Prípadné zľavy z ceny tovaru poskytnuté predávajúcim kupujúcemu nie je možné vzájomne kombinovať.

Podľa zákona o evidencii tržieb je predávajúci povinný vystaviť kupujúcemu účtenku. Zároveň je povinný zaevidovať prijatú tržbu u správcu dane online; v prípade technického výpadku potom najneskôr do 48 hodín.

 

Odstúpenie od zmluvy pri uzatvorení zmluvy prostriedky komunikácie na diaľku

Storno objednávky

objednávku je možné stornovať do dvoch hodín od vytvorenia objednávky mailom na adrese info @ apautodily.cz

 

Odstúpenie od kúpnej zmluvy zo strany kupujúceho

kupujúci berie na vedomie, že podľa ustanovenia § 1837 Občianskeho zákonníka, nemožno okrem iného odstúpiť od kúpnej zmluvy o dodávke tovaru, ktorý bol upravený podľa priania kupujúceho alebo pre jeho osobu, od kúpnej zmluvy o dodávke tovaru, ktorý podlieha rýchlej skaze, ako aj tovar , ktoré bolo po dodaní nenávratne zmiešaná s iným tovarom, od kúpnej zmluvy o dodávke tovaru v uzavretom obale, ktoré spotrebiteľ z obalu vyňal az hygienických dôvodov ho nie je možné vrátiť

Kupujúci ( spotrebiteľ ) nemôže, podľa ustanovenia § 1837 občianskeho zákonníka odstúpiť od kúpnej zmluvy

  1. na poskytovanie služieb, ak s ich plnením bolo s jeho súhlasom začaté pred uplynutím lehoty 14 dní od prevzatia plnenia
  2. na dodávku tovaru alebo služieb, ktorých cena závisí na výchylkách finančného trhu nezávisle na vôli dodávateľa
  3. na dodávku tovaru upraveného podľa priania spotrebiteľa (zákazková výroba) alebo pre jeho osobu, ako aj tovar, ktorý podlieha rýchlej skaze, opotrebovaniu alebo zastaraniu
  4. na dodávku audio a video nahrávok a počítačových programov, ak porušil spotrebiteľ ich originálny obal

Ak sa nejedná o prípad uvedený v predchádzajúcom bode, či o iný prípad, keď nemožno od kúpnej zmluvy odstúpiť, má kupujúci v súlade s ustanovením § 1829 ods. 1 Občianskeho zákonníka právo od kúpnej zmluvy odstúpiť, a to do štrnástich (14) dní od prevzatia tovaru, pričom v prípade, že predmetom kúpnej zmluvy je niekoľko druhov tovaru alebo dodanie niekoľkých častí, beží táto lehota odo dňa prevzatia poslednej dodávky tovaru. Odstúpenie od kúpnej zmluvy musí byť predávajúcemu odoslaný v lehote uvedenej v predchádzajúcej vete, toto právo neslúži ako spôsob riešenia reklamácie tovaru. Pre odstúpenie od kúpnej zmluvy môže kupujúci využitý vzorový formulár poskytovaný predávajúcim, ktorý nájdete v sekcii na stiahnutie. Odstúpenie od kúpnej zmluvy môže kupujúci zasielať okrem iného na adresu prevádzky predávajúceho alebo na adresu elektronickej pošty predávajúceho.

V prípade odstúpenia od kúpnej zmluvy sa kúpna zmluva od začiatku ruší. Tovar musí byť predávajúcemu vrátený do štrnástich (14) dní od odstúpenia od zmluvy predávajúcemu. Ak odstúpi kupujúci od kúpnej zmluvy, nesie kupujúci náklady na vrátenie tovaru predávajúcemu, a to aj v tom prípade, keď tovar nemôže byť vrátený pre svoju povahu poštou

V prípade odstúpenia od zmluvy vráti predávajúci peňažné prostriedky prijaté od kupujúceho do štrnástich (14) dní od odstúpenia od kúpnej zmluvy kupujúcim, a to rovnakým spôsobom, akým je predávajúci od kupujúceho prijal. Predávajúci je taktiež oprávnený vrátiť plnenie poskytnuté kupujúcim už pri vrátení tovaru kupujúcim či iným spôsobom, ak s tým kupujúci bude súhlasiť a nevzniknú tým kupujúcemu ďalšie náklady. Ak odstúpi kupujúci od kúpnej zmluvy, predávajúci nie je povinný vrátiť prijaté peňažné prostriedky kupujúcemu skôr, než mu kupujúci tovar vráti alebo preukáže, že tovar podnikateľovi odoslal

V prípade odstúpenia od zmluvy má spotrebiteľ nárok na vrátenie finančných prostriedkov za dopravné iba v najnižšej ponúkanej výške a to aj v prípade, že si zvolil drahší spôsob dopravy.

Nárok na úhradu škody vzniknuté na tovare je predávajúci oprávnený jednostranne započítať proti nároku kupujúceho na vrátenie kúpnej ceny

Do doby prevzatia tovaru kupujúcim je predávajúci oprávnený kedykoľvek od kúpnej zmluvy odstúpiť. V takomto prípade vráti predávajúci kupujúcemu kúpnu cenu bez zbytočného odkladu, a to bezhotovostne na účet určený kupujúcim

V prípadoch, keď má kupujúci v súlade s ustanovením § 1829 ods. 1 Občianskeho zákonníka právo od kúpnej zmluvy odstúpiť, je predávajúci tiež oprávnený kedykoľvek od kúpnej zmluvy odstúpiť, a to až do doby prevzatia tovaru kupujúcim. V takomto prípade vráti predávajúci kupujúcemu kúpnu cenu bez zbytočného odkladu, a to bezhotovostne na účet určený kupujúcim.

Ak je spoločne s tovarom poskytnutý kupujúcemu darček, je darovacia zmluva medzi predávajúcim a kupujúcim uzatvorená s rozväzovacej podmienkou, že ak dôjde k odstúpeniu od kúpnej zmluvy kupujúcim, stráca darovacia zmluva ohľadom takéhoto darčeka účinnosti a kupujúci je povinný spolu s tovarom predávajúcemu vrátiť aj poskytnutý darček

Pre rýchlejšie vybavenie požiadavky, odporúčame vyplnenie dokumentu odstúpenie spotrebiteľa od kúpnej zmluvy a zaslanie, najlepšie na e-mail info@apautodily.cz. Tovar zašlite najlepšie na adresu našej prevádzky AP AUTODÍLY s.r.o., Jandáskova 1979 / 24a, 621 00 Brno - Řečkovice. Tovar možno tiež odovzdať osobne na adrese prevádzky v Brne - Řečkovice.

Pre rýchlejšie vybavenie odporúčame, aby tovar ktoré budete odosielať, bolo (pokiaľ možno) v pôvodnom obale, nejavilo známky užívania, bolo nepoškodený a kompletný - pokiaľ možno s originálnym dokladom o kúpe. Neposielajte tovar na dobierku - nebude prevzatý!

 

Práva z chybného plnenia

práva a povinnosti zmluvných strán ohľadne práv z chybného plnenia sa riadi príslušnými všeobecne záväznými predpismi ( najmä ustanoveniami § 1914 až 1925, § 2099 až 2117 a § 2161 až 2174 Občianskeho zákonníka a zákonom č. 634/1992 Zb. O ochrane spotrebiteľa v znení neskorších predpisov ).

Predávajúci zodpovedá kupujúcemu, že tovar pri prevzatí nemá vady. Najmä predávajúci zodpovedá kupujúcemu, že v čase, keď kupujúci tovar prevzal :

  1. má tovar vlastnosti, ktoré si strany dohodli, a chýba ak dojednania, má také vlastnosti, ktoré predávajúci alebo výrobca opísal alebo ktoré kupujúci očakával vzhľadom na charakter tovaru a na základe reklamy nimi vykonávané
  2. sa tovar hodí k účelu, ktorý pre jeho použitie predávajúci uvádza alebo ku ktorému sa tovar rovnakého druhu bežne používa
  3. tovar zodpovedá kvalitou alebo prevedením dohovorené vzorky alebo predlohe, ak bola akosť alebo prevedenie určené podľa dohodnutého vzorky alebo predlohy
  4. je tovar v zodpovedajúcom množstve, miere alebo hmotnosti
  5. tovar vyhovuje požiadavkám právnych predpisov

Ustanovenia uvedené v predchádzajúcom článku obchodných podmienok sa nepoužijú u tovaru predávaného za nižšiu cenu na vadu, pre ktorú bola nižšia cena dohodnutá, na opotrebenie tovaru spôsobené jeho obvyklým užívaním, u použitého tovaru na vadu zodpovedajúce miere používania alebo opotrebenia, ktorú tovar mal pri prevzatí kupujúcim , alebo ak to vyplýva z povahy tovaru

Ak sa prejavia vada v priebehu šiestich mesiacov od prevzatia, má sa za to, že tovar bol chybný už pri prevzatí.

Práva z chybného plnenia uplatňuje kupujúci u predávajúceho na adrese jeho prevádzky, v ktorej je prijatie reklamácie možné s ohľadom na sortiment predávaného tovaru, prípadne aj v sídle alebo mieste podnikania.

Ďalšie práva a povinnosti strán súvisiace so zodpovednosťou predávajúceho za vady môže upraviť reklamačný poriadok predávajúceho.

 

Ďalšie práva a povinnosti zmluvných strán

Kupujúci nadobúda vlastníctvo k tovaru zaplatením celej kúpnej ceny tovaru

Predávajúci nie je vo vzťahu ku kupujúcemu viazaný žiadnymi kódexy správania v zmysle ustanovenia § 1826 ods. 1 písm. e) Občianskeho zákonníka

K mimosúdnemu riešeniu spotrebiteľských sporov z kúpnej zmluvy je príslušná Slovenská obchodná inšpekcia, so sídlom Štěpánská 567/15, 120 00 Praha 2, IČO: 000 20 869, internetová adresa: http: //www.coi.cz.Platformu pre riešenie sporov on -line nachádzajúce sa na internetovej adrese http://ec.europa.eu/consumers/odr je možné využiť pri riešení sporov medzi predávajúcim a kupujúcim z kúpnej zmluvy.

Európske spotrebiteľské centrum Slovenská republika, so sídlom Štěpánská 567/15, 120 00 Praha 2, internetová adresa: http://www.evropskyspotrebitel.cz je kontaktným miestom podľa Nariadenia Európskeho parlamentu a Rady (EÚ) č. 524/2013 z 21 . mája 2013 o riešení spotrebiteľských sporov on-line a dopĺňa nariadenie (ES) č. 2006/2004 a smernice 2009/22 / ES (nariadenie o riešení spotrebiteľských sporov on-line).

Predávajúci je oprávnený na predaj tovaru na základe živnostenského oprávnenia. Živnostenskú kontrolu vykonáva v rámci svojej pôsobnosti príslušný živnostenský úrad. Dozor nad oblasťou ochrany osobných údajov vykonáva Úrad na ochranu osobných údajov. Slovenská obchodná inšpekcia vykonáva vo vymedzenom rozsahu okrem iného dohľad nad dodržiavaním zákona č. 634/1992 Zb. O ochrane spotrebiteľa, v znení neskorších predpisov

Kupujúci týmto preberá na seba riziko zmeny okolností v zmysle § 1765 ods. 2 Občianskeho zákonníka

 

Ochrana osobných údajov

svoju informačnú povinnosť voči kupujúcemu v zmysle čl. 13 Nariadenie Európskeho parlamentu a Rady 2016/679 o ochrane fyzických osôb pri spracovaní osobných údajov a voľnom pohybe týchto údajov ao zrušení smernice 95/46 / ES (všeobecné nariadenie o ochrane osobných údajov) ( ďalej len "nariadenie GDPR") súvisiace so spracovaním osobných údajov kupujúceho na účely plnenia kúpnej zmluvy, na účely rokovania o tejto zmluve a na účely plnenia verejnoprávnych povinností predávajúceho plní predávajúci prostredníctvom osobitného dokumentu.

Kupujúci súhlasí so spracovaním týchto svojich osobných údajov: meno a priezvisko, adresa bydliska, identifikačné číslo, daňové identifikačné číslo, adresa elektronickej pošty a telefónne číslo (ďalej spoločne všetko len ako "osobné údaje").

Kupujúci potvrdzuje, že poskytnuté osobné údaje sú presné a že bol poučený o tom, že sa jedná o dobrovoľné poskytnutie osobných údajov

Zasielanie obchodných oznámení a ukladanie cookies

Kupujúci súhlasí so zasielaním informácií súvisiacich s tovarom, službami alebo podnikom predávajúceho na elektronickú adresu kupujúceho a ďalej súhlasí so zasielaním obchodných oznámení predávajúcim na elektronickú adresu kupujúceho. Svoju informačnú povinnosť voči kupujúcemu v zmysle čl. 13 nariadenia GDPR súvisiace so spracovaním osobných údajov kupujúceho pre účely zasielania obchodných oznámení plní predávajúci prostredníctvom osobitného dokumentu.

Kupujúci súhlasí s ukladaním tzv. Cookies na jeho počítač. V prípade, že je nákup na webovej stránke možné vykonať a záväzky predávajúceho z kúpnej zmluvy plniť, bez toho aby dochádzalo k ukladaniu tzv. Cookies na počítač kupujúceho, môže kupujúci súhlas podľa predchádzajúcej vety kedykoľvek odvolať.

Doručovanie

Kupujúcemu môže byť doručovaný na elektronickú adresu kupujúceho.

 

Reklamačný poriadok

Spôsob uplatnenia a vybavenia reklamácie

Tento reklamačný poriadok bol spracovaný podľa ustanovení zákona č. 89/2012 Zb., Občiansky zákonník a z.č. 634/1992 Zb., Zákon o ochrane spotrebiteľa, v znení neskorších predpisov (ďalej len "Zákon") a vzťahuje sa na spotrebný tovar (ďalej len "Tovar"), u ktorého sú v záručnej dobe uplatňované práva kupujúceho zo zodpovednosti za vady ( ďalej len "Reklamácie").

Zaručujeme Vám, že v našom internetovom obchode poskytujeme rovnaké podmienky pre uplatňovanie reklamácií, ako vo všetkých maloobchodných predajniach, ktoré sú v súlade s platnými právnymi predpismi.

Reklamácie uplatňujte najlepšie písomnou formou - vyplnením reklamačného protokolu, a zaslaním na e-mailovú adresu info@apautodily.cz alebo faxom na čísle 777 211 705, prípadne poštou na adresu prevádzky AP AUTODÍLY s.r.o., Jandáskova 1979 / 24a, 621 00 Brno - Řečkovice. Spolu s vyplneným reklamačným protokolom zašlite fotodokumentáciu a doklad o odbornej montáži v autoservise. Možno je tiež osobný reklamácie na adrese našej prevádzky AP AUTODÍLY s.r.o., Jandáskova 1979 / 24a, 621 00 Brno - Řečkovice, od pondelka do piatku v čase od 8.00 do 16.00 hod. Následne Vás budeme kontaktovať a riešiť postup vybavenia reklamácie.

V prípade, že chcete reklamovať tovar, ktorý sa ťažko prepravuje (kapota, nárazník ...) alebo pre bližšie informácie týkajúce sa prípadných reklamácií, prosíme najskôr o špecifikáciu reklamácie tel. Čísle: +420 777 211 705 alebo e-mailom: info @ apautodily.cz

Ak by sme na Vašu písomnú formu e-mailom do 24 hodín neodpovedali, kontaktujte nás prosím na telefóne 777 211 705, či bola reklamácia na náš e-mail doručená. Ďakujeme.

Spotrebiteľ je oprávnený uplatniť právo zo vady, ktorá sa vyskytne u spotrebného tovaru v čase dvadsiatich štyroch mesiacov od prevzatia. Ak sa prejavia vada v priebehu šiestich mesiacov od prevzatia, má sa za to, že vec bola chybná už pri prevzatí.

Záručná doba začína plynúť prevzatím Tovar Zákazníkom. Záručná doba pre Kupujúceho spotrebiteľa činí 24 mesiacov, avšak pre Kupujúceho, ktorý pri uzatváraní a plnení zmluvy koná v rámci svojej obchodnej alebo inej podnikateľskej činnosti, je záručná doba iba 12 mesiacov. Záručná doba sa predlžuje o dobu, po ktorú bol Tovar v záručnej oprave.

Ak sa vyskytne na zakúpenom tovare vada, má zákazník právo toto reklamovať. Reklamácia bude prijatá iba v prípade uplatnenia v záručnej dobe, najlepšie spolu s platným dokladom o kúpe výrobku. Spolu s vyplneným reklamačným protokolom zašlite fotodokumentáciu a doklad o odbornej montáži v autoservise. AP AUTODÍLY s. R. O. Je povinný oprávnenú reklamáciu prešetriť prípadne tovar opraviť alebo vymeniť v zákonnej lehote do 30 dní odo dňa uplatnenia reklamace.Po uplynutí tejto lehoty má spotrebiteľ právo na výmenu alebo odstúpenie od zmluvy.

Na žiadosť spotrebiteľa je predávajúci povinný vydať doklad o kúpe výrobku alebo o poskytnutí služby s uvedením dátumu predaja výrobku alebo poskytnutie služby, o aký výrobok alebo o akú službu ide a za akú cenu bol výrobok predaný alebo služba poskytla, spolu s identifikačnými údajmi predávajúceho obsahujúcimi meno a priezvisko alebo názov alebo obchodné meno, prípadne názov predávajúceho, jeho identifikačné číslo.

Postup pri prevzatí tovaru pre kupujúceho, ktorý nie je spotrebiteľom

pri dovoze tovaru si skontrolujte stav obalu prevziať tovar, v prípade poškodenia obalu, si tovar ihneď rozbaľte pred vodičom. V prípade, že bude obal nepoškodený, tovar bez omeškania prevezmite. Po prevzatí je však nutné tovar do 24 hodín rozbaliť a skontrolovať stav, na neskoršie reklamácie spôsobené prepravou nebude braný ohľad!

Postup pri prevzatí tovaru pre kupujúceho, ktorý je spotrebiteľom

pri prevzatí tovaru kupujúcim spotrebiteľom je mu odporúča, aby takisto urobil kontrolu doručenej zásielky a to najmä, či - ak nie je poškodená či ak nebolo porušené jej originálne balenie. V prípade doručenia poškodenej zásielky nie je spotrebiteľ povinný takúto zásielku prijímať a má nárok na dodanie novej bezchybnej zásielky. Spotrebiteľovi sa odporúča v prípade dodania poškodenej zásielky alebo v prípade porušenia jej originálneho balenia túto skutočnosť uviesť do dokladu o prevzatí a bezodkladne informovať predávajúceho. Minimálne tak predíde prípadným komplikáciám s následnou reklamáciou zásielky tovaru, ktorý nie je v súlade s kúpnou zmluvou.

 

Rozpor s kúpnou zmluvou

predávajúci zodpovedá kupujúcemu za to, že predávaná vec je pri prevzatí kupujúcim v zhode s kúpnou zmluvou, najmä, že je bez vád., Zhodou s kúpnou zmluvou sa rozumie, že predávaná vec má akosť a úžitkové vlastnosti zmluvou požadované, predávajúcim, výrobcom alebo jeho zástupcom popisované, alebo na základe nimi vykonávanej reklamy očakávané, poprípade akosť a úžitkové vlastnosti pre vec takého druhu obvyklé, že zodpovedá požiadavkám právnych predpisov, je v tomu zodpovedajúcom množstve, miere alebo hmotnosti a zodpovedá účelu, ktorý predávajúci pre použitie veci uvádza alebo pre ktorý sa vec obvykle používa. Ak to pripúšťa povaha veci, má kupujúci právo, aby bola vec pred ním prekontrolovala alebo aby sa mu jej činnosť predviedla. V prípade, že vec pri prevzatí kupujúcim nie je v zhode s kúpnou zmluvou (ďalej len "rozpor s kúpnou zmluvou"), má kupujúci právo na to, aby predávajúci bezplatne a bez zbytočného odkladu vec uviedol do stavu zodpovedajúceho kúpnej zmluve, a to podľa požiadavky kupujúceho buď výmenou veci, alebo jej opravou; nie je takýto postup možný, môže kupujúci požadovať primeranú zľavu z ceny veci alebo od zmluvy odstúpiť. To neplatí, ak kupujúci pred prevzatím veci o rozpore s kúpnou zmluvou vedel alebo rozpor s kúpnou zmluvou sám spôsobil. Rozpor s kúpnou zmluvou, ktorý sa prejaví v priebehu šiestich mesiacov odo dňa prevzatia veci, sa považuje za rozpor existujúci už pri jej prevzatí, ak to neodporuje povahe veci alebo pokiaľ sa nepreukáže opak.

 

Práva vyplývajúce zo záruky

  1. ak ide o vadu odstrániteľnú, právo na bezplatné, riadne a včasné odstránenie vady, právo na výmenu chybného tovaru alebo chybnej súčasti, ak to vzhľadom k povahe vady neúmerné, a nie je takýto postup možný, právo na primeranú zľavu z kúpnej ceny alebo odstúpiť od kúpnej zmluvy
  2. ak ide o vadu neodstrániteľnú brániace riadnemu užívaniu tovaru, právo na výmenu chybného tovaru alebo odstúpiť od kúpnej zmluvy
  3. ak ide o chyby odstrániteľné vyskytujúce sa vo väčšom počte alebo opakovane a brániace riadnemu užívaniu tovaru, právo na výmenu chybného tovaru alebo odstúpiť od kúpnej zmluvy
  4. ak ide o iné vady neodstrániteľné a nepožaduje výmenu veci, právo na primeranú zľavu z kúpnej ceny alebo odstúpiť od kúpnej zmluvy.

Ak dôjde k výmene veci alebo jej súčasti, začína plynúť nová záruka v dĺžke 24 mesiacov.

Reklamáciu rieši predávajúci v súčinnosti s výrobcom tovaru. O reklamácii predávajúci rozhodne ihneď, v zložitých prípadoch do 3 pracovných dní. Do tejto lehoty sa nezapočítava doba primeraná podľa druhu výrobku či služby potrebná k odbornému posúdeniu vady. Reklamácia vrátane chyby bude vybavená bez zbytočného odkladu, najneskôr do 30tich kalendárnych dní odo dňa uplatnenia reklamácie, pokiaľ sa predávajúci s kupujúcim nedohodne inak.

 

Reklamačný protokol

predávajúci vydá spotrebiteľovi písomné potvrdenie o tom, kedy spotrebiteľ uplatnil reklamáciu, čo je jej obsahom a aký spôsob jej vybavenia požaduje. Ďalej predávajúci vydá spotrebiteľovi potvrdenie o dátume a spôsobe vybavenia reklamácie, vrátane potvrdenia o vykonaní opravy a čase jej trvania. Pre prípad zamietnutej reklamácie predávajúci spotrebiteľovi vydá písomné odôvodnenie tohto zamietnutia. Predávajúci vyrozumie spotrebiteľa o vybavení reklamácie písomnou formou prostredníctvom emailu.

Naši dodávatelia

Pri poskytovaní služieb nám pomáhajú cookies. Používaním webu s tým vyjadrujete súhlas. Viac informácií